Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Υφυπουργός Εσωτερικών ο Γιώργος Ντόλιος

Αναπάντεχη και ευχάριστη η υπουργοποίηση του Γιώργου Ντόλιου ,αν και τα πράγματα έδειχναν οτι αναμενόταν νωρίτερα . Εμείς του ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλη δύναμη.
"Ευχαριστώ τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του ΠΑ. ΣΟ. Κ, Γιώργο Παπανδρέου, για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο στα νέα μου καθήκοντα. Η τοποθέτησή μου στη θέση του υφυπουργού Εσωτερικών αποτελεί μια δικαίωση, όχι μόνο προσωπική αλλά και για όλους αυτούς που με στήριξαν στη μέχρι τώρα πολιτική μου διαδρομή. Παράλληλα, αποτελεί μια δικαίωση και για τους πολίτες, από διάφορους πολιτικούς χώρους και όχι μόνο του ΠΑ. ΣΟ. Κ, που εξέφραζα την επιθυμία εισόδου και συμμετοχής μου στην κυβέρνηση ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: